MIĘDZY MNĄ
A KOSMETYKAMI
JEST CHEMIA 🙂
Kosmetyki nie mają przede mną tajemnic!
Zobacz, co możemy wspólnie zdziałać!
POROZMAWIAJMY
O WSPÓŁPRACY!
Skoro jesteś na tej stronie, z pewnością wiesz, czym się zajmuję i o czym (prawdopodobnie) można ze mną rozmawiać.
Stoisz przed wyborem osób do współpracy w zakresie promocji konkretnego produktu lub usługi? Szukasz prelegentów na wydarzenie branżowe? A może chcesz rozpromować projekt, który prowadzisz?
Jeżeli szukasz influencerki, która “wyrecytuje” przekazane informacje, raczej się nie dogadamy.
Jeżeli natomiast zależy Ci na działaniach z twórczynią, która jest autentyczna, kreatywna i ma fantastyczną, zaangażowaną społeczność – kto wie, może będzie między nami chemia…? 😉
Odkąd rozpoczęłam działania określane jako “współpraca”, wiedziałam, że kluczem do sukcesu jest staranny dobór partnerów. Bardzo szanuję swoich obserwatorów i nie chciałabym ich zawieść – tym bardziej, że ufają moim rekomendacjom i chętnie z nich korzystają.
Z przyjemnością współpracuję z firmami, które stawiają na szczerość, transparentność i treści wysokiej jakości.
Nadajemy na tych samych falach?
Wyślij mi wiadomość z Twoją wizją współpracy!
PRZYKŁADOWE FORMY WSPÓŁPRACY
Autentyczność to moja wizytówka!
POST SPONSOROWANY
Z przyjemnością przetestuję Twój produkt i opiszę go na moich profilach na IG i FB. Nieskromnie przyznaję, że jestem często określana jako “mistrzyni karuzeli”. 😉
ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Tworzę treści wysokiej jakości, zawsze poprzedzone odpowiednim researchem. Piszę i publikuję teksty zarówno u siebie na blogu, jak i na strony partnerów. .
PRELEKCJA/
SZKOLENIE
Chętnie uczestniczę w wydarzeniach branżowych w charakterze prelegentki lub uczestniczki. Prowadzę również szkolenia dla firm:
Prelegent na 41. Kongresie i Targach Kosmetycznych LNE
“Pre-, pro- i synbiotyków oraz fermenty w kosmetykach”
“Starcie składników Co jest bardziej skuteczne?”
Prelegent na Beauty Academy PRO Sephora
“Rzeczy, o których chemik kosmetyczny wie”
RACJAPIELĘGNACJA “W LICZBACH”
Interesują Cię szczegółowe statystyki?
Chcesz wiedzieć, do kogo dociera mój przekaz?
Osobom zainteresowanym współpracą mogę udostępnić również szczegółowe statystyki dotyczące grup odbiorców moich treści, zasięgów i ruchu na stronie www.
Porozmawiajmy o współpracy!
Lubię wyzwania i kreatywne współprace - nie tylko z branży kosmetycznej!
Jestem dumna z mojej społeczności!
Racjapielęgnacja powstała, ponieważ czułam ogromną potrzebę dzielenia się wiedzą kosmetyczną. Najpierw tworzyłam w duecie – z siostrą, a następnie już samodzielnie. Swoją internetową podróż rozpoczęłam od pisania bloga, ale szybko stwierdziłam, że to dla mnie wciąż za mało! Wraz z wzrostem zainteresowania moimi treściami, rósł również mój entuzjazm do tworzenia. Uwielbiam mówić i pisać do społeczności, którą zbudowałam “od zera” przez lata mojej obecności w Sieci. Obecnie obserwuje mnie ponad 42 000 na IG oraz 2 700 na FB.
Obserwatorzy profilu Racjapielęgnacja to głównie kobiety w wieku 18-54, szukające wiedzy kosmetycznej, a także sprawdzonych kosmetyków. Są ze mną każdego dnia i aktywnie reagują na publikowane przeze mnie treści. Obecnie – mimo że zdecydowana większość postów dotyczy tematów okołokosmetycznych – poruszam również kwestie związane z macierzyństwem (głównie na InstaStories).
Każdego dnia bardzo dużo energii poświęcam na prowadzenie kanałów na FB i IG. Nie zapominam jednak również o blogu, który jest dla mnie ważną platformą do przekazywania wiedzy. To miejsce, w którym publikuję treści merytoryczne, bardziej obszerne niż w SM.
Przed kamerą czuję się jak ryba w wodzie!
Zobacz mnie na YouTube i w telewizji!
Uwielbiam przekazywać wiedzę. Dzięki temu, że wiele lat udzielałam korepetycji, nauczyłam się mówić prostym językiem o nawet najtrudniejszych zagadnieniach. Wiedzą dzielę się nie tylko na blogu czy profilach w SM, ale i na YouTube oraz w telewizji.
Miałam ogromną przyjemność wielokrotnie gościć na profilu Urodomaniaczki by HEBE na YT. Uczestniczyłam w wielu “lajwach” i webinarach zarówno dla firm kosmetycznych, jak i ich obserwatorów. Można mnie było też zobaczyć w telewizji.
Przed kamerą czuję się bardzo swobodnie i naturalnie. Każde wystąpienie traktuję jako wyzwanie, którego się z przyjemnością podejmuję. Wideo to dla mnie kolejny format, dzięki któremu mogę przekazać interesujące treści i “dać się poznać”!